زمهلاوى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

زمهلاوى

العاب افلام قراءن خطب اغانى كليبات افلام اجنبى مسرحيات موبايل ثيمات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مش معقوله

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mody101

mody101

ذكر

نكت مش معقوله Empty
مُساهمةموضوع: نكت مش معقوله   نكت مش معقوله Icon_minitimeالخميس سبتمبر 25, 2008 9:23 am

واحد بيقول للتاني : هي مراتك ماتت إزاي ؟ قاله وانا واقف معاها فى البلكونه وقعت من الدور الخامس... قاله لا حول الله يا رب دى موته وحشه أوى قاله لأ.. ماهى

ماوقعتش على الارض... قاله امال ماتت ازاى قاله وقعت على سلك الكهرباء... قاله يا ساتر يارب دى موته وحشه أوى.. ماتت من الكهرباء طبعا قاله لأ يا عم.. ماهى

الكهرباء كانت مقطوعه... قاله امال ماتت ازاى بس قاله اصل السلك نطرها في حمام السباحه... قاله لا اله الا الله ماتت غرقانه قاله بس يا عم اعوذ بالله... ماهي اول ما

نزلت فى الميه... الطشه رفعتها على منط الحمام وطلعت عندى فى البلكونه تانى... قاله امال انت بتقول ماتت ازاى قاله ما انا لما ما لقيتش فايدة رحت خانقها

بالإيشارب

مره فى التليفزيون عملوا جايزه مليون جنيه للى عنده 10 عيال فواحد قال لمراته عاوزين نكسب الجايزه دى احنا عندنا 9 عيال انا كنت متجوز و عندى عيل انا هروح

اجيبه و نكسب الجايزه راح يجيب العيل و جه ملقاش ولاده قال لمراته فين العيال قلتله كل عيل ابوه جه خده.

واحد كل م ينزل من بيته يلاقى واحد قاعد جنب عمود بيدخن سيجارتين فساله عن السبب.. قاله انه متعود هو و واحد صاحبه ان يقعدوا يشربوا سجاير هنا، بس صاحبه

مات فبيشرب واحده ليه و واحده لصاحبه ...... بعد مده صاحب البيت شاف نفس الراجل تحت العمود بيشرب سيجاره واحده فقاله انت نسيت صاحبك ولا ايه ؟؟؟؟ قاله: لأ

اصل انا بطلت

مرة فار فشار شاف جثة اسد قعد يجر فيها لغاية ما وصلها الغابة المهم الحيوانات كلها قعدت تهتف وتقول عاش الفار راح الفار رفس الاسد برجله وهو بيقول انا لما

اتعصب ما برحمش

مسطول بياكل فيشار فى الشارع ، وواحده وقعت منه ...فقاعد يقول لها اطلعى اطلعى اطلعى احسنلك ..... قام فى الاخر راح رامى الفيشار كله وقال لهم هاتوها

واحد بخيل وهو بيموت بينادى على اولاده: نادر هنا ؟ أيوا يا بابا... و كريم فين ؟ رد وهو بيعيط أنا جنبك يا بابا... قالهم انتو الاتنين هنا و سايبين نور الصالة منور

ههههههههه

يارب تكونو ضحكتو

مستني الردود

تحياتي
Admin
Admin
Admin

نكت مش معقوله Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مش معقوله   نكت مش معقوله Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 06, 2008 8:46 am

نكتة من الكتاب
https://zamhlay.yoo7.com
mody101

mody101

ذكر

نكت مش معقوله Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مش معقوله   نكت مش معقوله Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 07, 2008 1:05 pm

ليه بس الفضايح دى هههههههههههههههههه
على الوحش

على الوحش

ذكر

نكت مش معقوله Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مش معقوله   نكت مش معقوله Icon_minitimeالأحد أكتوبر 12, 2008 1:19 am

ههههههههههههههههه نكت حلوه بس اللى عجبانى بتاع مسابقه ال10 عيال

نكت مش معقوله
صفحة 1 من اصل 1